وارد شوید ثبت نام کنید
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳

ناودانی هموزن اروپایی چیست؟ + کاربردها و ویژگی های آن – دیجی آهن

 

ناودانی هموزن اروپایی چیست؟ ناودانی یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت، به‌ ویژه در صنایع ساخت ‌و ساز به حساب می‌آید. این محصول دارای سطح کیفی بالایی است. با وجود این ‌که ناودان از مقطع بالایی بهره‌مند نیست، اما می‌تواند به‌خوبی نیروهای کششی زمین را دفع کند. به همین دلیل نیز در همان ابتدای تا تولید خود کاربرد در صنایع داشته است. ناودانی در دو مدل سبک و اروپایی یا سنگین تقسیم‌ بندی می‌شود. تولید هر یک از این مدل‌ها به‌ منظور رفع نیاز صنایع بوده و کاملاً الزامی است. به‌ همین خاطر نیز در حال ‌حاضر تولیدکنندگان در سراسر جهان به تولید انواع ناودانی صنعتی و ساختمانی می‌پردازند که ممکن است سطح کیفی آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد. ناودانی هموزن اروپایی یا سنگین جزو پرمصرف ترین هاست. زیرا علاوه‌بر استفاده در پروژه‌های ساختمانی بسیار گسترده، در صنایع دیگر نیز استفاده می‌شود.

 

ناودانی هموزن اروپایی چیست و چه کاربردی دارند؟

درواقع نیازهای متعدد افراد در جامعه تنوع زیادی دارد. زیرا روحیات آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست. به ‌همین خاطر در هر دوره ملت‌ها برای رفع نیازهای مردم خود، تجهیزات گوناگونی را به تولید رساندند. یکی از ابزار و مصالح مهم در بخش‌های گوناگون نظیر صنعت، ناودانی هموزن اروپایی است. این محصول صنعتی  پرکاربرد با وجود که به شکل مستقیم بر روی او بر سلامت افراد تأثیر ندارد، اما موجب شده تا ایمنی منازل تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده و امنیت آن‌ها را کاملاً تضمین کند. به‌ همین خاطر نیز امروزه افراد بسیار زیادی که در عرصه افراد بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش ناودانی هموزن اروپایی به فعالیت می‌پردازند.

ناودان‌های اروپایی همون‌طور که در بخش قبل گفتیم، به محصولاتی گفته می‌شود که علاوه‌بر سطح کیفی بالا و مقاومت عالی، در مقابل مواد خورنده نیز مستحکم بوده و هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بینند. ناودان ‌های هموزن اروپایی براساس قوانین وزنی و استانداردهای بین‌المللی به تولید می‌رسند. به همین خاطر در مقایسه با ناودانی های معمولی وزن بیشتری داشته و ویژگی‌های متمایزتری دارند. این نوع ناودانی ها با داشتن قطر و ضخامت مک، می‌توانند در برابر فشارهای بالا مقاومت خوبی را از خود نشان داده و کاملاً استوار باشند. به ‌همین خاطر در بخش ساخت و ساز برای بهینه سازی و پروژه‌های عظیم استفاده بسیاری دارند تا بتوان از این طریق از فروریختن سازه های مختلف جلوگیری کرده و امنیت آن‌ها را برای سالیان زیادی تضمین کرد.

 

 ویژگی ناودانی اروپایی

ناودانی هموزن اروپایی دارای خصوصیات و کاربردهای و شگفت‌انگیزی است. چرا که فرآیند ساخت این مقطع فولادی بر اساس جدیدترین متدهای جهانی انجام می‌شود. به‌ خاطر همین موضوع، این محصول از نظر سطح کیفی، جنس مدل، اندازه و سایز هیچ‌گونه مشکلی نداشته و بسیار با کیفیت است.

 

 

ویژگی ناودان‌های اروپایی بسیار متعدد است. زیرا از همان ابتدای تولید محصول از نظر شاخصه‌های فنی و کیفی بررسی می‌شود. مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع ناودانی عبارت‌اند از:

  • مقاومت بالا
  • منعطف
  • اندازه استاندارد
  • مقاومت در برابر عوامل خورنده
  • نصب آسان
  • ضد خوردگی
  • ماندگاری و عمر بالا

 قیمت ناودانی اروپایی

قیمت ناودانی هموزن اروپایی می‌تواند در بازار متغیر باشد. به‌ طور کلی قیمت آهن روی قیمت نهایی این محصول تأثیر بسزایی خواهد داشت. به‌ همین دلیل شما زمانی‌که برای استعلام قیمت ناودانی اروپایی اقدام می‌کنید، متوجه روند صعودی و نزولی آن خواهید شد. همچنین این محصول از نظر جنس کیفیت و نوع متریال در گروه‌های متعددی قرار می‌گیرد. قیمت این نوع ناودانی به شاخصه‌های متعددی بستگی دارد. از جمله پارامترهای اصلی که در قیمت نهایی این محصول مؤثر واقع می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح کیفی
  • نوع متریالی
  • ضخامت و قطر ناودانی هموزن
  • تورم
  • نوسانات بازار
  • برند تولید کننده

هر یک  از پارامترهایی که نام بردیم، بخصوص تورم تأثیر بسزایی در قیمت ناودانی هم وزن اروپایی دارند. به ‌همین علت نیز بهتر است حتماً از مراکز معتبر جهت استعلام قیمت‌ها اقدام کرده تا موفق شوید در زمان درستی جهت خرید این مقطع پرکاربرد، اقدام کنید.

 

 جمع‌بندی

ناودانی هموزن اروپایی یکی از مصالح صنعتی پرطرف‌دار است که می‌تواند به  افراد کمک کند که سازه‌های ساختمانی و تجهیزات صنعتی را به‌ طور کامل ایمن سازی کنند. به‌ همین علت کارایی این محصول در قسمت صنعت گستردگی بالایی دارد. برای خرید انواع ناودانی اروپایی می‌توانید به سایت دیجی آهن مراجعه کنید. مجموع مال سالیان زیادی است که در این زمینه به فعالیت می‌پردازد و شما می‌توانید با اطمینان کامل جهت خرید ا انواع ناودانی، تیرآهن، میلگرد و دیگر آهن‌آلات اقدام کنید.

منبع : گردآوری و انتشار : دیجی آهن